Menu
0
Al meer dan 110.000 tevreden klanten!
Gratis bezorgd (in NL) vanaf € 100
30 dagen bedenktijd
Ophalen bij een van onze 8 winkels mogelijk

Klantenservice

085 - 130 8767
Rootsmann

Lichtenhorststraat 29B

6942 GS

Didam (Gelderland)

Bekijk onze winkels

Neem contact op

Veelgestelde vragen

Algemeen
1.1Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen

Dat is vervelend! In de meeste gevallen is je bestelling goed ontvangen door ons maar is de bevestiging ervan in je spam of ongewenst mailbox terecht gekomen. Mocht daar ook geen bevestiging in zitten dan kan je contact opnemen met ons via [email protected] of via 085 - 130 8767.

1.2Kan ik de producten van Rootsmann ergens bekijken?

Jazeker kan dat. In de vestigingen van Loods5 Sliedrecht, Zaandam, Amersfoort en Maastricht hebben wij een eigen winkel waar we veel meubels hebben. In Didam (Gelderland) hebben wij ons magazijn met een showroom waar je op afspraak kan komen kijken. Mocht je nog vragen hebben of een afspraak willen maken in onze showroom dan kan je even bellen naar 085 - 130 8767 of ons een mailtje sturen naar [email protected] 

1.3Kan ik laten afleveren op de Waddeneilanden?

Wij bezorgen niet op de waddeneinlanden. In overleg bezorgen wij de bestelling op bijvoorbeeld een afhaalpunt op het vaste land. Voor specifieke vragen kan je even telefonisch contact opnemen via 085 - 130 8767 of ons een mailtje sturen naar [email protected] 

1.4Kan ik ook (zakelijk) grotere orders plaatsen?

Uiteraard! Ook bedrijven en architecten zijn hartelijk welkom. Desgewenst denken we mee over de inrichting en ondersteunen bij afleveren ook met het plaatsen van de meubels. Neem voor vragen of specifieke wensen contact op met Arvid via [email protected] 

1.5Kan ik Rootsmann meubels verkopen via mijn eigen woonwinkel of website?

Er zijn diverse mogelijkheden waar je contact over kan opnemen met Arvid via [email protected]

1.6Wat is de levertijd?

Afhankelijk van het product of producten in je order is de levertijd 3 tot 5 werkdagen voor pakketleveringen en één tot twee weken als het product door ons zelf gebracht gaat worden en op voorraad is.

Mocht er iets niet op voorraad zijn en de levertijd langer zijn dan vermelden wij dit bij het betreffende product op onze website. 

Bezorgen en afhalen
2.1Ik wil meerdere items kopen, hoe zit het dan met de bezorgkosten?

Nederland: Voor bestellingen onder de € 100,- rekenen we € 7,95 verzendkosten (Pakketdienst). Bestellingen boven de € 100,- worden gratis bij je thuisbezorgd door onze eigen, goedlachse chauffeur! (Overal in Nederland, behalve op de Waddeneilanden).

België: Voor bestellingen onder de € 100,- rekenen we € 7,95 verzendkosten (Pakketdienst). Grotere bestellingen boven de € 100,- worden voor € 49,50 bij je thuisbezorgd en op hun plek gezet door onze eigen, goedlachse chauffeur!

2.2Kan ik bestellen op www.rootsmann.nl en dan afhalen bij Loods 5?

Dit kan helaas niet. Als je iets wilt ophalen bij een Loods5 vestiging dan kan dat alleen als je besteld via de webshop van Loods5 op Rootsmann bestellen bij Loods5 of het ook daadwerkelijk in een Loods5 vestiging koopt. Bestellingen via onze webshop kunnen wel afgehaald worden op afspraak bij ons magazijn in Didam. 

2.3Kan ik mijn webshop bestelling ook afhalen?

Jazeker kan dat, leuk zelfs. Op afspraak kunnen bestellingen opgehaald worden bij ons magazijn in Didam (Gelderland) maar wij bezorgen in Nederland (uitgezonderd de Waddeneilanden) in veel gevallen helemaal gratis.  

2.4Wanneer komt Rootsmann leveren?

Nadat je een bestelling hebt geplaatst, nemen we contact met je op voor het maken van een bezorgafspraak.

Is er een levertijd van 3-5 dagen? Dan is het heel waarschijnlijk dat een van onze pakketdiensten je bestelling brengt en ontvang je van de pakketdienst een track and trace link in je mailbox.

Bestellen en leveren in België
3.1Kan ik mijn bestelling vanuit België retourneren?

Je informatie over een retour vanuit België vind je op rootsmann.be.

Je kan het product tot 14 dagen na ontvangst retourneren en je ontvangt het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten van het retourneren naar ons toe zijn voor jouw rekening. Bijna alle meubels bezorgen wij zelf om te zorgen wij zelf gezien de grote en om te zorgen dat het zonder beschadigingen bij je aankomt. Voor deze meubels geldt een retourtarief voor het ophalen van je bestelde meubel(s) van € 65,- euro. Neem vooraf even contact met ons op indien je wat wil retourneren zodat wij dat in gang kunnen zetten. 

Bestellingen die via de pakketdienst bij je zijn geleverd kan je via de betreffende pakketdienst in originele verpakking laten terugsturen. Deze kosten zijn voor eigen rekening.

3.2Kan ik ook bestellen vanuit België?

Zeker kan dat, eenvoudig via onze Belgische webshop: rootsmann.be

Of... wijzig rechts bovenin de pagina de Nederlandse vlag in de Belgische! Heel makkelijk...!!

Retour & klachten
4.1Kan ik mijn bestelling retourneren?

Rootsmann product(en) kun je tot 14 dagen na ontvangst voor retour aanmelden. Na die melding dient je meubel binnen 14 dagen weer bij ons terug te zijn. Vervolgens ontvang je het volledige orderbedrag binnen 14 dagen terug, alleen de kosten van het retour transport zijn voor jouw rekening.

Producten die met onze chauffeur bij jou werden geleverd:
Om ervoor te zorgen dat grote meubels zonder beschadiging en met een glimlach bij jou belanden, bezorgen we deze zelf. Ook het retour halen gebeurt daarom door een van onze goedlachse chauffeurs. Hiervoor rekenen we € 65,-. Neem even contact op om hiervoor een afspraak te maken.

Producten die met een pakketdienst bij jou werden geleverd:
Bestellingen die via een pakketdienst bij je zijn geleverd kun je via diezelfde pakketdienst in originele verpakking terugsturen. Deze kosten zijn voor eigen rekening.

U kunt hier een modelovereenkomst herroeping / retourformulier downloaden.

4.2Kan ik mijn bestelling vanuit België retourneren?

Je kan het product tot 14 dagen na ontvangst retourneren en je ontvangt het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten van het retourneren naar ons toe zijn voor jouw rekening. Bijna alle meubels bezorgen wij zelf om te zorgen wij zelf gezien de grote en om te zorgen dat het zonder beschadigingen bij je aankomt. Voor deze meubels geldt een retourtarief voor het ophalen van je bestelde meubel(s) van € 65,- euro. Neem vooraf even contact met ons op indien je wat wil retourneren zodat wij dat in gang kunnen zetten. 

Bestellingen die via PostNL bij je zijn geleverd kan je via PostNL (of een andere pakketdienst) in originele verpakking laten terugsturen. Deze kosten zijn voor eigen rekening.

4.3Waar kan ik terecht met een klacht?

Bekijk op deze pagina onze klachtenprocedure.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »

Word een Rootsfan!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief
img
img
img
img
img
img
img

Account aanmaken

Een eigen Rootsmann-account is superhandig. Zo maak je je eigen verlanglijstje met je favoriete Rootsmannekes, zet je – hopla! – je nieuwsbrief-abonnement even aan of uit, pas je gemakkelijk even je gegevens aan, race je supersnel door het betaalproces, kun je altijd even terugkijken naar die kast die je twee jaar geleden bestelde en kun je supersimpel met ons kletsen. Over een bestelling of over het weer; wat jij wil!

Registreren

Recent toegevoegd

Dat winkelwagentje van jou hè… die is HELEMAAL LEEG!

Totaal incl. btw:€0,00

Verzendkosten berekenen

Geen verzendmethoden gevonden voor dit land.